Sunday, March 27, 2011

..:: DING! Saksikanlah wabak infeksi yang akan merebak ke seluruh negara sekejap lagi. ::..

korang mesti dpt ini message pagi2 bgon tido kn? hahaa...ni ialah message yg smpai nye di tujukan buat pengguna celcom...kebanykannya...kenapa ek? oooo...sebab celcom nye server kena hack laaa..ape lagi...dia dpt semua nombor pengguna...dia dapat semua yg berkaitan anda!! xmustahil...dia dpt profile anda (masa beli simkad kn bg mykad utk register)...jadi kemungkinan besar, dengan profile anda dia sudah dpt...tp boleh jd jugak...the virus just spread out using mass spam....semua nombor dpt buat pengguna celcom....kecian kite... yg penting, ini semua keje mat indon yg xsedar diri...dah di beri idup merata kt malaysia, ade plak lagi yg nk remote malaysia dr seberang sana pakai virus la, ape la...doang ni semua bodo2 alang...hahaha... tp xpe...buat yg dpt msg tu...jgn tekan ok atau ape2, just tekan butang letak ganggang warna merah atau pengguna blackberry, tekan return, atau pengguna2 lain, cabut je beteri...tp kalau takot, jgn sekali2 tekan ok ke, save  ke...oke? xde bende pon lah...yg penting, malaysia boleh! boleh dijajah walaupun melalui talian wireless yg disegani....CELCOM... hahahaa...aku pon xpasti la kalau celcom je kena...tp aku rasa, membe2 aku pakai maxis, aku tanya xde plak yg dpt...ok...baik lah...selamat berhibur dengan infeksi yang akan merebak ke seluruh negara sekejap lagi. hahahahah~ selamat..

joe jongang


 

1 comment:

  1. saya pun ada dapat flash mesej tu.....
    aih, npe la nk buat keje bodo cmtu....

    ReplyDelete

ZoN-maUt COpyRight All Right reserved.