Tuesday, February 15, 2011

..:: WHy life is Always like this like dat ::..

Hi guys, how are you..today just want to talk a lil bit bout life. kenapa mesti mcam ni.. oke la..tau la skit sebanyak pasal aku...aku seorang consultant..hidup aku xde la susa sgt, i'm consulting people, for now, aku dah di antar kt salah satu company besar oil and gas kt malaysia ni..now project nk abes, nk tinggal kan company yg kite mula bertapak ni, bukan senang...hidup ni oang kate mcm roda..kadang2 kt atas, kadang2 kt bawah...tp aku rasa mcm aku ni arini pagi aku leyh kt atas, mlm kang aku kt bawah lantai tido...ewahh..xde la...terbuat lawak plak...hmm..xbanyak issue yg boleh aku tulis dalam blog baru ni...mungkin sebab aku xpandai menulis...aku xpandai keluar kan fakta...aku xgeti.,,aku xterer...cmne ek...aaaa..xpe..jgn merendah diri..aku xde la teruk sgt...xde la xpandai sgt...cume malas buang masa pikir ayat yg baik...itu je...hahaha..rassa mcm nk buat satu lagi blog baru la...leyh x?? hahaaa..yg tu nk cite pasal private life...and  open for public..tp xpe la...bia nmpak cm user lain la kt situ...i need a privacy here....ahahaha..so, korang cmne, sihat?? lama aku x duk komplain pasal government, pasal pembangkang...nape ek...sebab xde bende yg aku terpanggil nk cerita...oke.. cmni...aku ade satu cerita....nnti aku cerita... ;)

No comments:

Post a Comment

ZoN-maUt COpyRight All Right reserved.