Saturday, January 22, 2011

.. RaMbuT ..

xsangka post aku yg terawal ni berkaitan rambut plak...aaaaa..tu ialah pemerian tuhan paling hebat..crown for human being..tp malang nye...rambut aku tgh kurang...aku sedari ketika aku menykiat rambut td..2 tahun lalu, rmbut lebat gile..tp skang rambut ni da jd nipis je..hmmm..petanda awal utk botak ke? ok..xpe..leave it behind..what's coming now is around the corner..face it..keje? ape erti keje? manusia semua keje...hmmm... ade byk jenis keje...keje yg memeningkan ko...keje yg susa kan ko...keje yg buat ko xleyh tido mlm...keje yg buat ati ko gundah gelana...hmmm...tu la keje..tp...tp...ade keje yg sket pon xsusa kn otak ko..hmm..seperti menipu kt internet, kipas bontot bos, pembunuh upahan, mencuri, merogol...aaaaaa..ni semua pendapatan nye agak memuaskan...dan kepala pon xpening...

byk gak org buat keje yg xmemeningkan cm aku ckp td tu..sebab senang..duit masuk byk..kepuasan berlipat ganda, mudah..xpening pk..hehee..mcm aku...korang tawu kategori aku? kategori aku berkerja ialah kerja yg pening, susa, sakit, tertekan.. menjaga kegembiraan negara luar tu keje aku...jaga sana, jaga sini...jaga negara tu, jaga negara ni...bile siap keje, negara2 luar ini akan seronok...kadang2 aku pikir keje aku ni pon bodo..tp nk buat cmne...dah keje companyy..cmni la...kalau government, xkn aku buat blog ni plak...

aahahaa..aku byk nk tulis pasal goment ni...tp tunggu la..korang xtau yg korang sbnrnye, byk sgt ditipu goment kite ni..kalau xde org cm aku dll yg cube pertahankan hak kite sebagai rakyat...nk harap kt pembangkang?? sama je ngn goment...bile dpt kuasa, abes semua dilupakan...jnji kemana, buat kemana...ahahaha...ehh..tetibe mrh pulak eyh joe...rilek joe...byk masa...byk bende leyh reveal kt sini...smpai 1 masa, meletup... ;)

berani nye aku? hmmm..xpe la...bg aku, ni tanah tumpah darah aku...kalau kt negara kite ni kite xleyh bersuara, xkn kite nk bersuara kt nigeria pulak kn? xkn nk bersuara kt kerajaan langit ke, kat israel ke...nk buat pe...cukup la cite pasal rambut...bile ko xsuke government, pembangkang kerajaan pon ko meluat, ko pasti akan duduk private company...ahahhaa..selepas itu....rambut ko akan kurang kerana ko telah memilih kerja lebih dr segalanya...

sekian cerita dari Jo utk anda..
info utk di proses, bukan hanya dibaca...


No comments:

Post a Comment

ZoN-maUt COpyRight All Right reserved.