Monday, January 17, 2011

.. BLoG BaRU ..

Hai..salam perkenalan...aku joe (bukan nama sebenar)..ni blog kontroversi..utk meluah kan segal bende yg aku xpuas dlm hidup aku...xkisah la pasal aku ke, pasal government ke, pasal pembangkang ke, pasal negara luar ke, ape ke...yg penting, aku akan menulis..selagi ade hayat... ;)

bak tajuk...life without boundaries..aku pernah ade blog sebelum ni...tp blog sebelum ni, mmg cite pasal diri aku...aku ialah aku...blog baru ni xkn cerita pasal bende yg ade kaitan ngn hidup aku...hmmm...blog aku sebelum ni, mmg ramai org berkunjung...follower pon hmpir 800....tp tu la..bg aku xde makna bile blog dah terlalu ramai...nk tulis ape pon xdpt, sebab org yg baca mungkin juga oang yg mengenali kite...hmmm...

ni post pertama..semoa blog ni dpt buat aku jd lebih sharing pasal semua bende..aku akan ckp ape aku nk...dan kalau boleh, jgn nk bising....mungkin ade isu2 sensitip yg xdpt aku bendung...aku akan bercakap...aku akan perjuangkan ape yg aku rasa betul....aku hanya mahu menulis...aku hanya mahu share..aku hanya mahu semua tahu ape yg aku tahu... semoga blog ni menjadi blog yg akan korang lawati selalu...

huhuu.. ok la...nnti aku akan start menulis...aku akan mula bercerita...segala isu...tiada sempadan blog ini...

terima kasih sebab bersama joe...salam..

No comments:

Post a Comment

ZoN-maUt COpyRight All Right reserved.